Príslušenstvo k batériám – VITRA
„Keramická dielňa bola založená Dr. Nejat F. Eczacıbaşı v Kartal v Istanbule v roku 1942 vyrábala riad a ozdoby s iba 8 zamestnancami. Po vojne sa ekonomika vrátila do normálu. Súbežne s hospodárskym rozvojom a urbanizáciou Turecka sa zariadenie rýchlo rozrastalo a v súlade s dopytom spotrebiteľov sa zameralo na produkty, ako sú umývadlá a toalety. Výroba kúpeľňovej keramiky, ktorá sa ukázala byť perspektívnym odvetvím, sa rýchlo rozrástla, čo si vyžiadalo otvorenie väčšieho výrobného závodu v Kartale v roku 1958. Pokračovaním v raste značka prevzala súčasný názov VitrA, za ktorý zamestnanci hlasovali v roku 1966. V roku 1977 bola založená nová továreň v Bozüyüku, Bilecik, s najmodernejšími technológiami. S uvedením továrne na mosadzný tovar na konci 80. rokov a továrne na keramické obkladačky v 90. rokoch sa Bozüyük rýchlo stal hlavným výrobným areálom VitrA.
Proces, ktorý priviedol VitrA na súčasnú vedúcu pozíciu, sa začal prvým exportom do Nemecka už v roku 1983. Spoločnosť VitrA, ktorá pôvodne vyrábala pre veľké svetové spoločnosti, začala rozširovať svoj sortiment a začala svoje prvé zahraničné prevádzky. Rok 2000 priviedol spoločnosť do bodu obratu z hľadiska značky. VitrA, ktorá predefinovala svet kúpeľní ako „racionálny, estetický a rovnako citlivý“, priniesla úplne nový koncept do kultúry kúpeľní. Kombináciou komfortu a technológie premenil kúpeľne na obytné priestory. Vďaka schopnosti vyvíjať a vyrábať všetky produkty, ktoré môžu byť v kúpeľni potrebné, si VitrA zabezpečila svoju pozíciu v tomto odvetví tým, že uprednostňovala výskum a vývoj a spolupracovala s poprednými medzinárodnými dizajnérmi.
V rámci svojej stratégie stať sa globálnou značkou VitrA pokračovala v raste rozširovaním svojho portfólia o svetových gigantov. V roku 2006 začlenila Engers Keramik, známy keramický podnik z nemeckého trhu, čo bola prvá zámorská akvizícia tureckého keramického podniku. V roku 2007 získala väčšinový podiel v oddelení obkladov spoločnosti Villeroy & Boch AG, najuznávanejšej a najznámejšej keramickej značky na svete, a v roku 2008 v Burgbad, jednom z popredných európskych výrobcov luxusného kúpeľňového nábytku. Zarába približne tri štvrtiny svojich vďaka tržbám zo zahraničných trhov a vďaka početným úspechom korunovaným medzinárodnými cenami za dizajn je dnes VitrA globálnou značkou uznávanou svetoznámymi dizajnérmi a architektmi.“
Viac informácií o produktoch: https://www.vitraglobal.com/
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.